Bezorging van uw TV Krant

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw TV Krant op tijd in huis heeft. Uw gids wordt uiterlijk donderdag vóór 15:00 uur bezorgd.

Bij vertraging kunt u de actuele status hiernaast in de gaten houden.

Actuele status: 

Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Uw gids wordt op tijd bezorgd.

Is uw gids niet op tijd bezorgd?

Als er bij de actuele status geen bijzonderheden vermeld staan, kunt u van donderdag 15:00 uur tot en met maandag 17.00 uur kosteloos een nieuwe gids aanvragen.

We verzenden deze zo snel mogelijk, maar houd er rekening mee dat er op zondag en maandag geen post wordt bezorgd.

Vraag eenvoudig een nieuwe gids aan via de knop hieronder:

Veelgestelde vragen

Bezorging

Veelgestelde vragen

+

Waarom ontvang ik een dubbelnummer?

Rond drukke periodes, zoals de feestdagen, hebben postbezorgers het extra druk. Om te voorkomen dat uw TV Krant te laat aankomt, ontvangt u een dubbelnummer. Zo weet u zeker dat u uw gidsen op tijd in huis heeft en kunt u rustig vooruit plannen.

Krijg ik de week daarna dan geen nieuwe TV Krant?

Na het dubbelnummer ontvangt u de week daarna geen aparte gids, omdat u er twee weken in het dubbelnummer staan.

Verandert er iets aan mijn abonnement of prijs? 

Uw abonnement en prijs blijven gewoon hetzelfde. U krijgt nog steeds hetzelfde aantal edities per jaar. Alleen de verzendwijze is tijdelijk aangepast om te zorgen dat u alles op tijd ontvangt.

+

Wanneer wordt TV Krant bezorgd?

TV Krant wordt uiterlijk donderdag vóór 15.00 uur bezorgd.

+

Ik heb TV Krant niet ontvangen, wat nu?

Is de gids onverhoopt niet bezorgd of beschadigd? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. U kunt uw nazending vanaf donderdag 15.00 uur bij ons aanvragen. Ontvangen wij uw aanvraag vóór maandag 17.00 uur, dan sturen wij u een nieuw exemplaar toe.

Back to top