TV Krant

  • Abonnee worden

    Abonnee worden? Kies op onze abonneepagina uit een kortingsaanbod of een mooi welkomstcadeau.

  • Bezorging

  • Verhuizing

  • Contact

    Voor vragen over (nieuwe) abonnementen, verlenging, betaling e.d. kun je dit contactformulier gebruiken. Ons streven is om je vraag binnen twee werkdagen te behandelen.

    Is snellere afhandeling vereist, of wil je een opzegging doorgeven, neem dan telefonisch contact met ons op via 0900-9707 op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur) en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.)

    Kijk ook even bij onze 'Veelgestelde vragen' hieronder. Mogelijk wordt je vraag daar al beantwoord. Voor bezorgklachten kies je in het menu hierboven 'Bezorging'. Je adreswijziging kun je doorgeven via 'Verhuizing'.

     




     











    Veiligheidscode
    Security image. You must enable images to submit entry
    Vul in wat u ziet:
    (Gevoelig voor hoofd en klein letters)
    Velden gemarkeerd met een (*) zijn verplicht.

  • Veelgestelde vragen

    • Nieuw abonnement

    • Wat kost een jaarabonnement op TV Krant?

      De meest recente informatie over een abonnement op TV Krant vind je op onze abonneepagina.

    • Wanneer ontvang ik mijn eerste gids op de deurmat?

      Na het insturen van je aanmelding ontvang je na ongeveer 2 weken de eerste TV Krant op de deurmat.

    • Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

      Je vindt de abonnementsvoorwaarden op onze abonneepagina.

    • Lopend abonnement

    • Ik heb mijn gids niet of beschadigd ontvangen.

      Bezorgklachten kun je eenvoudig doorgeven met het formulier onder het kopje 'Bezorging'.

    • Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

      Ja, dat kan. Wij brengen dan de niet ontvangen exemplaren in mindering op de komende factuur.

      Voor meer informatie kun je bellen met: 0900 - 9707 (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.)

      Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur) en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur

    • Hoe geef ik een wijziging door?

      Wijzigingen kun je eenvoudig doorgeven via het formulier onder het kopje 'Contact'.
      Je kunt ons ook telefonisch bereiken.

      Abonneeservice

      Voor alle vragen over abonnementen, maar ook over bezorging, verlenging, betaling, adreswijziging e.d. kun je bellen met:    
      0900 - 9707 (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.).

      Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 to 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur) en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur

      Je kunt ook schrijven naar:
      Abonneeservice TV Krant
      Postbus 1473
      1000 BL  Amsterdam

    • Kan de gids naar mijn vakantieadres worden gestuurd?

      Ja, dat is mogelijk. Je moet dan minimaal drie weken voordat je op vakantie gaat je vakantieadres doorgeven.
      Je kunt een e-mail sturen aan:abonneeservice @ tvkrant . nl

      of bellen met: 0900 - 9707 (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.).


      Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur) en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

    • Waarom krijg ik als trouwe abonnee nooit een cadeau en nieuwe abonnees wel?

      TV Krant is zelf niet onwillig om zijn trouwe abonnees eens extra te belonen. De Mediawet, waaronder TV Krant als omroepblad valt, laat dit echter niet toe.

      Binnen de beperkte mogelijkheden die de wet wel biedt, probeert TV Krant toch zoveel mogelijk voor zijn abonnees te doen:
      - als abonnee maakt u met uw abonneenummer kans op een cadeau! Wekelijks mogen wij aan een aantal abonnees het welkomstgeschenk voor nieuwe abonnees cadeau geven. Houd deze pagina dus in de gaten.
      - in TV Krant staan wekelijks prijsvragen met iedere week weer verrassende prijzen
      - 4 keer per jaar heeft TV Krant een glossy special van 8 pagina's, waaronder de landelijk bekende Filmposter verkiezing.

    • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

      Abonnementen worden afgesloten voor minimaal een jaar (=52 weken) en worden voor onbepaalde tijd verlengd. Een abonnement voor bepaalde tijd kan tot uiterlijk een maand voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd. Een abonnement voor onbepaalde tijd kan worden opgezegd met een maand opzegtermijn.

      Opzeggen kan eenvoudig en snel door te bellen naar 0900-9707 (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.). Je opzegging wordt dan direct verwerkt en bevestigd.

      Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur) en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

      Wil je liever schriftelijk opzeggen? Houd dan wel rekening met een langere verwerkingstijd.

      abonneeservice@tvkrant.nl

      of

      Abonneeservice TV Krant
      Postbus 1473
      1000 BL  Amsterdam
    • Kan ik lid blijven als ik mijn abonnement opzeg?

      Het is absoluut mogelijk om lid te blijven, maar geen TV Krant te ontvangen. Je wordt dan ondersteunend lid van AVROTROS.

      Voor slechts € 7,50 per jaar ondersteun je AVROTROS. Je ontvangt dan aantrekkelijke aanbiedingen en 3 x per jaar het ledenmagazine Uit en Thuis. Dit ledenmagazine kun je ook digitaal ontvangen.

      Wil je lid blijven? Neem contact op met AVROTROS ledenservice op 0900-8767000 of ga naar avrotros.nl/wordlid.

       

    • Waarom vragen jullie om mijn e-mailadres?

      Indien er bijvoorbeeld iets aan de hand is met je TV Krant-abonnement, dan kunnen we via e-mail contact met je opnemen.

      Je e-mailadres wordt niet doorgegeven aan derden. Voor meer informatie, lees onze disclaimer.

    • Kan ik in het buitenland ook TV Krant ontvangen?

      Ook in het buitenland kun je TV Krant blijven ontvangen. Houd echter rekening met extra portokosten. De bezorging is ook gemiddeld 1/2 dagen later dan dat je in Nederland gewend bent.

      Voor meer informatie kun je bellen met onze abonneeservice:

      0900 - 9707 (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.)


      Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur) en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

    • Inhoud van de gids en website

    • Waarom staan niet alle zenders vermeld in de gids?

      Er zijn de laatste jaren veel digitale zenders bijgekomen. Om TV Krant goedkoop te houden voor de lezers, drukken wij de gegevens van een selectie van het zenderaanbod af. Dit gebeurt in nauw overleg met een lezerspanel dat we regelmatig raadplegen.

    • Ik heb een andere vraag over de gids of de site.

      Heb je een vraag over de gids of site die niet bij de 'Veelgestelde vragen' wordt beantwoord, dan kun je een mailtje sturen naar info@tvkrant.nl.

      Je kunt ons ook bellen:

      0900 - 9707 (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.)

      Op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur) en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

      Ons postadres is:
      Redactie TV Krant
      Postbus 28600
      1202 LR  Hilversum

    • Waarom staat er niet in de gids dat het een herhaling betreft?

      TV Krant en de andere gidsen krijgen niet door van de omroepen dat het om een herhaling van een programma gaat. De omroepen doen dit bewust niet, omdat het programma dan minder kijkers trekt.

    • De inhoud van de gids klopt niet met de uitgezonden programma's.

      Dat er heel soms tijden afwijken, is ons als omroepblad ook een doorn in het oog. Wij doen er alles aan om de juiste gegevens in ons blad te krijgen. Helaas werken de omroepen daar niet altijd even goed aan mee. Ze stoppen programma's, ruilen programma's van plek, wijzigen aanvangstijden etc.. In geval van de Publieke Omroepen gebeurt dit in veel gevallen in opdracht van de netcoördinator van de NPO (deze is verantwoordelijk voor de indeling van uitzendingen van de televisiezender). 

      TV Krant en ook alle andere omroepgidsen in Nederland worden circa 1 week van tevoren gedrukt. Daarna kunnen wij dus geen wijzigingen meer meenemen. Die tijd is nodig voor het drukken, sealen, adresseren en versturen met Post NL, omdat het hier om zeer grote aantallen gaat.

      De hoofdredacteuren van de gidsen hebben gezamenlijk al menigmaal aan omroepen gevraagd zich te houden aan de deadlines. In Duitsland bijvoorbeeld is het per wet verboden om twee weken voor de uitzenddatum nog programma's te wijzigen, in onze ogen uit respect voor de kijker die er recht op heeft te weten welke programma's er daadwerkelijk worden uitgezonden. In Nederland geldt dit helaas niet. 

      Een 100% garantie van de juiste programmagegevens zouden wij u graag willen geven, maar dat kunnen wij niet. Dat geldt voor ons als programmablad, maar net zo goed voor al onze collega-omoepbladen, de kranten, teletekst, internet, etc. Televisieprogrammering is een levend mechanisme en daardoor met enige regelmaat aan veranderingen onderhevig. Alle belangrijke wijzigingen die na de deadline binnenkomen, vermelden we op de homepagina van onze site. Ook kunt u voor de meest actuele gegevens hier onze internetgids raadplegen.

    • Ik wil contact opnemen met een omroep.

      Als u een vraag of opmerking heeft over een programma, dan kunt u rechtstreeks met de betreffende omroep of zender mailen of bellen.

      Mail hier uw vraag aan een publieke omroep

      TELEFOONNUMMERS OMROEPEN

       

      RTL 4,5,7,8

      035-67 18 718

      NET 5

      020-80 07 000

      SBS 6, 9

      020-80 07 000

      Veronica

      020-80 07 000

      Comedy Central

      020-49 37 000

      Nickelodeon

      020-49 37 000

      FOX

      020-52 06 440

      BNN-VARA

      035-67 66 666

      EO

      035-64 74 747

      HUMAN

      035-67 22 020

      IKON

      035-67 27 272

      KRO

      035-67 13 911

      MAX

      035-67 75 409

      NCRV

      035-67 19 911

      NOS

      035-67 79 222

      NTR 

      088-77 99 999

      Powned

      020-52 41 150

      WNL

      088-82 48 250

      VPRO

      035-67 12 911

      WNL

      088-82 48 250

      AVROTROS

      035-67 15 715

  • Adverteren

    Neem voor meer informatie over advertentiemogelijkheden in TV Krant en tvkrant.nl contact op met Hearst Magazines

TVK_service.png
Deze website maakt gebruik van Cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.